Ariel și Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus, au lansat campania POD cu POD luminezi o casă prin care își propun să asigure accesul la electricitate celor din zonele izolate.
Au așteptat asta o viață întreagă. Și aproape se resemnaseră cu gândul că nu vor beneficia vreodată de energie electrică. Însă de curând au reușit să aprindă pentru prima dată lumina în case. Este vorba despre locuitori din comuna Scărișoara, cărora Ariel și Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus, le-au asigurat această necesitate de bază în cadrul campaniei POD cu POD luminezi o casă.
Soluția oferită, denumită ElectricPOD, constă într-un kit fotovoltaic de 1Kw care poate asigura funcționarea permanentă a 6 becuri cu tehnologie LED la o putere echivalentă de 75 W/bec, a unui televizor LED, unui frigider, unui radio și a unor dispozitive de încărcare a telefoanelor mobile. Asigurarea energiei electrice reprezintă o schimbare majoră în viața beneficiarilor, care reușesc pentru prima dată să își continue activitățile casnice fără probleme și după lăsarea întunericului.
“Ariel, marcă P&G, vine să îmbunătățească constant experiența de acasă, precum și viața oamenilor din comunitățile în care activează, cu ajutorul celor mai avansate tehnologii. Ne bucurăm că împreună cu partenerii noștri, Carrefour și ViitorPlus, contribuim la asigurarea independenței electrice pentru cei aflați în dificultate, prin soluții inovatoare care au la bază energie regenerabilă. Această campanie face parte din inițiativa globală P&G, #leadwithlove, prin care ne dorim ca anul 2021 să fie anul în care vom face și mai mult bine pentru comunitățile care au nevoie de noi, dar și pentru mediul înconjurător”, a spus Răzvan Resmeriță, Director de Comunicare Fabric Care Europa de Sud-Est în cadrul P&G.
“Gestul de a cumpara un produs nu înseamnă mult la prima vedere. Până când atașezi la el o cauză importantă. Și atunci, fiecare mic gest devine o faptă bună. După cinci luni de la lansarea campaniei POD cu POD luminezi o casă, ne mândrim să vedem concret cum viața locuitorilor din Scărișoara s-a îmbunătățit, grație mai ales faptelor bune ale consumatorilor care și-au pus încrederea în acest program. Este o reușită pentru întreaga comunitate, care acum poate privi viitorul cu mai multă încredere, pentru fiecare client și pentru inițiatorii proiectului.” a declarat Anca Damour, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.
“Primii beneficiari ai panourilor solare trăiesc în Apuseni, în zone izolate, sunt oameni care nu au avut niciodată în casă becuri, un frigider, un televizor. Am trăit alături de ei emoția aprinderii primului bec și bucuria datorată sprijinului primit printr-un efort comun al tuturor persoanelor care au susținut campania propusă de Ariel și Carrefour”, a completat Teia Ciulacu, Președinte ViitorPlus.
Campania continuă, iar Ariel și Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus, îi invită pe consumatori să se alăture obiectivului de a aduce energie electrică în casele izolate din țară. Astfel, pentru fiecare produs Ariel PODS achiziționat exclusiv din toate magazinele Carrefour din țară sau prin Bringo, până la 23.07.2021, Ariel și Carrefour fac o donație către ViitorPlus în vederea susținerii programului.
Despre Procter & Gamble
P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.
Despre ViitorPlus
ViitorPlus este o organizație non-profit cu o experiență de peste 14 ani în dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educație pentru mediu, voluntariat și infrastructură de mediu. Principalele programe derulate sunt: Adoptă un copac!, Atelierul de Pânză, RECICLETA, Harta Reciclării, ecOprovocarea, BirouEco, Amenajarea eco-turistică a cascadei Bigăr, Regenesys. Viziunea ViitorPlus: „Redescoperim împreună legătura cu natura și investim în ceea ce lăsăm în urma noastră”. www.viitorplus.ro
Despre Carrefour
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store și cu o rețea prezentă în 38 de localități.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, s-a lansat Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România. Creat în 2019, Deschidem Vinul Românesc este un program pe termen lung, de susținere a producătorilor locali de vinuri prin care Carrefour își propune să așeze vinul românesc pe harta internațională a vinurilor și să-l transforme într-un brand de țară. Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Iar în 2020, Carrefour a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio” prin care promovează produsele crescute de fermierii din program. Aceste inițiative aduc mai aproape de consumatori producătorii români și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară, adresat limitării cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume de sezon.